CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

miercuri, 1 aprilie 2009

Testimoniale - Workshop 19 mar 09

STIAI CA O FEMEIE POATE AVEA 20 DE TIPURI DE ORGASM?

Secretele Orgasmului Feminin
Un workshop special, pentru o femeie speciala
19 martie 2009


Am invatat o gramada de lucruri. Ma simt mai plina de energie si mai optimista si am niste solutii pentru problemele din cuplu. Sper sa ocolesc divortul cu brio. (A.C )

Cumva...stiam ca "vina" este a mea, ca nu reusesc sa ma abandonez, desi imi iubesc enorm sotul , cu care sunt casatorita de 19 ani. Acum mi-am dat seama ca...asa este. Ideea este ca am reusit, (deja!!!) sa o fac,si...se simte o transformare...de tonus, de zambet larg. Si nu numai...Va multumesc, si de abia astept sa invat lucruri, care nu pot spun ca sunt cu desavarsire noi pentru mine, dar care in prezentarea voastra ma fac sa le inteleg altfel. Sau ma rog, sa le inteleg. Si sa nu mai ma lupt cu latura mea feminina, ci sa o accept total si fara rezerve, si sa o iubesc...
Deja vorbesc cat doua femei!!!!
Va pup! (M. G)

Am aflat foarte multe lucruri despre mine. Aspecte de care nu eram conştientă. Făcându-le, mă sabotam singură iar acum mă străduiesc să le elimin. (S. N)

Pentru mine foarte multe lucruri au inceput sa capete sens in workshop-ul acela… Am aflat multe lucruri despre orgasm. Am realizat ca posibilitatile sunt mult mai mari. . . In final, cel mai esential lucru este ca am trecut de la a citi la a face, si cred este un pas foarte important in dezvoltarea mea. (C.C)

Workshop-ul a fost interesant si nou. Am primit raspunsuri la intrebari pe care nu am avut curajul sa le adresez cuiva pana acum .A avut un mare impact asupra mea. (R.L)

Mi-a placut cursul si am gasit in el exercitii pe care le pot aplica zilnic, oriunde m-as afla. (L.S)

In cele cateva ore cu grupul de participante au fost pentru mine o oaza in desert. Constientizez, gasesc solutii si imi transform intregul mod in care relationez cu viitorul meu sot. (A.D)

A fost interesant, m-am simtit bine si am cunoscut lume noua. Am dobandit noi cunostinte si le-am aprofundat pe cele deja avute. (M. I)

0 Comments:

Post a Comment